Az unió kockázatos kínai akkumulátorfüggőség felé menetel, az Európai Bizottság pedig versenyfelügyeleti eljárást indít. A kínai gyártók trójai falova Magyarország, de Brüsszelnek vannak eszközei.
Kollégánk Éltető Andrea nyilatkozatát a HVG legfrissebb számában olvashatják
A tartalom hvg360 előfizetők számára ITT elérhető
„A kormány autóipari bordélyt működtet, Szijjártó Péter a madám. A külgazdasági miniszter maga mondta büszkén az amerikai CNBC televízió riporterének a Világgazdasági Fórumon, Kínában: „A német autógyártók vezetői rendszeresen felhívnak, hogy meggyőzzem a kínai beszállítóikat, jöjjenek Magyarországra.” Szerinte a kínai CATL konkrétan a Mercedes, az EVE Energy pedig a BMW kedvéért jön. Ugyanitt sietett leszögezni, hogy a magyar kormány nem tekint kockázatként Pekingre.”